زبرا طرح سفارشی

زبرا طرح سفارشی

3.2/5 - (32 امتیاز)
پرده زبرا طرح سفارشی

پرده زبرا طرح سفارشی

پرده‌ای شیک و متفاوت با طرح مورد نظر

  • نصب سریع و آسان
  • دوام و طول عمر بالا
  • کارایی فوق‌العاده و نمای منحصربفرد
  • امکان تنظیم دلخواه نور و میزان دید از میان پرده
  • دارای ظاهر بسیار مدرن، شیک و دکوراتیو
  • چاپ تصویر و لوگوی مورد نظر بر روی پرده با کیفیت بالا
  • قابل استفاده در مکانهای مسکونی، اداری، تجاری، هتلها و …

معرفی پرده زبرا طرح سفارشی

پرده زبرا از نوع پرده‌های کرکره‌ای افقی است که امکان تنظیم ساختار لایه‌ای آن با دوران 90 درجه و تنظیم آن برای مشاهده فضای بیرون و یا تنظیم میزان دریافت نور وجود دارد. پرده‌های زبرا در انواع زبرا ساده، زبرا تصویری و زبرا گل‌دار ارائه می‌شوند و علاوه بر طرحها و مدلهای آماده به خصوص در زمینه کودک (پرده زبرا طرح کودک) امکان چاپ طرح سفارشی مشتری را نیز دارند. به این ترتیب شما می‌توانید سفارش چاپ تصویر مورد نظر را از مناظر طبیعی گرفته تا لوگو و برند تبلیغاتی خود، عکس هنرمندان، شخصیتهای تلویزیونی و یا تصویر خود یا کودک دلبندتان را بر روی پرده‌های زبرا بدهید و فضایی کاملا یونیک و متفاوت را در منزل یا محیط کار خود ایجاد کنید.

مناسب تمام سلیقه‌ها

پرده‌های سفارشی مناسب تمام سلیقه‌ها هستند و پرده‌های زبرا چاپی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، زیرا هر فردی می‌تواند سلیقه خود را در آن اعمال کند و به عبارتی آن را بسته به نیاز و سلیقه خود سفارش دهد. آنچه در پرده‌های سفارشی مهم است این است که دوست دارید چه تصویری را پیش روی خود ببینید. عکس فرزندتان، همسرتان، خودتان، جنگل و درختان، حیوانات، فضا، زمین، یک شخصیت سیاسی یا مذهبی، یک هنرمند یا اثر هنری و یا هر تصویر دیگری که شما دوست دارید، می‌تواند برای مدتها پیش روی شما باشد.

زبرا طرح سفارشی به دلیل کارایی فوق‌العاده و نمای منحصر بفرد خود طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و با وجود این که به تازگی وارد بازار تزئینات داخلی ایران شده است، مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفته و جایگاه خود را در میان سایر مدلهای پرده زبرا باز نموده است.

مکانیسم پرده زبرا سفارشی

پرده زبرا سفارشی هیچ تفاوتی در ساز و کار با دیگر انواع پرده‌های زبرا ندارد. کرکره زبرا به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می‌گیرد و مونتاژ پرده‌های زبرا به صورت دوبل انجام می‌شود که این تکنولوژی حالت سایه و روشن را در پرده ایجاد می‌کند.

نحوه استفاده از پرده زبرا به این صورت است که با کشیدن زنجیر تعبیه شده، ساختار لایه‌ای پرده دوران پیدا می‌کند (تا 90 درجه) و بدون نیاز به جمع کردن می‌توانید نور ورودی را به دلخواه تنظیم کنید. به این ترتیب می‌توانید در طول روز از نور طبیعی خورشید بهره گرفته و در شب نیز آن را برای حفظ حریم خصوصی ببندید. البته پرده‌های زبرا می‌توانند علاوه بر حالت دستی (زنجیر) در نوع برقی، ریموت دار و حتی اتوماتیک نیز نصب و تنظیم شوند.

حداکثر عرض پرده زبرا بصورت یک تکه 280 سانتی‌متر می‌باشد.
به این ترتیب عرض‌هایی که بیشتر از 280 سانتی‌متر باشند بصورت دو تکه می‌خورند.
ارتفاع در پرده زبرا محدودیتی ندارد.

نمونه‌های پرده زبرا طرح سفارشی

مدلهای دیگر پرده

وبلاگ

مطالب مفید در زمینه خرید و نگهداری از پرده

دیدگاه(2)

  1. آیداکریمی
    آبان 11, 1399 \ب.ظ\30 2:06 ب.ظ

    سلام،متری چقدر درمیان زبرای آفتاب گردان؟

    • مدیر سایت
      آبان 11, 1399 \ب.ظ\30 4:28 ب.ظ

      سلام. از متری 200 تومن شروع میشه تا 700
      بسته به جنس پارچه، نوع چاپ دو بعدی/سه بعدی قیمت متغیره.
      برای اطلاعات بیشتر با شماره های موجود تماس بگیرید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.