پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

4.3/5 - (9 امتیاز)
پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب

زیبایی و حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب

  • قابل شستشو
  • دارای مدلها، طرحها و رنگهای آماده متنوع
  • جمع‌بندی پرده نهایی بر مبنای درخواست شما
  • بررسی اتاق خواب شما و ارائه پیشنهادهای مناسب
  • ارائه مدلهای سفارشی بسته به نیاز و سلیقه شما
  • ایجاد هارمونی با دیگر عناصر اتاق خواب برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر
  • تصمیم‌گیری هوشمندانه بر مبنای بودجه مورد نظر شما
  • طرح‌ریزی، سفارش و نصب در کوتاه‌ترین زمان ممکن

معرفی پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب می‌تواند به تنهایی دکوراسیون منزل را متحول کند، با این حال وجود هارمونی میان پرده با دیگر عناصر دکوراسیون اتاق خواب می‌تواند به زیبایی و چشم‌نواز بودن هر چه بیشتر آن کمک کند. معمولا پرده‌ها در خانه آخرین وسیله تزئینی هستند که انتخاب می‌شوند، از اطرفی به دلیل مدلهای مختلف و تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد امکان ست شدن با اتاق و دیگر عناصر دکوراتیو منزل را دارند.

انتخاب پرده با رنگ‌بندی مناسب برای اتاق خواب به دلیل ماهیت خاص اتاق و وجود عناصری مانند کاغذ دیواری، روتختی و میز آرایش در آن، کار چندان سختی نیست. اما در مورد اتاق خواب تنها زیبایی پرده و سازگاری آن با دکوراسیون اتاق نیست که باید مد نظر داشته باشید.

پرده مناسب اتاق خواب

پرده اتاق خواب علاوه بر زیبایی باید تامین کننده حریم خصوصی شما در اتاق باشد و دید به فضای داخلی را محدود کند. همچنین پرده مناسب اتاق خواب باید امکان تنظیم نور و روشنایی اتاق را به شما بدهد. به عبارتی باید بتوانید به سادگی پرده را باز و بسته و نور محیط را تنظیم کنید و یا از چشم‌انداز فضای خارجی لذت ببرید. به عنوان مثالها شبها زمان خواب بهتر است پرده کاملا بسته باشد تا فضای تاریک اتاق حفظ شود.

اگر اتاق خواب شما به اندازه کافی نورگیر نیست و خواهان نور بیشتری در روز هستید، می‌توانید از پرده‌های توری و حریر استفاده نمایید که دارای طرحها و مدلهای بسیار زیبا و شیکی نیز هستند. اگر در این اتاقها جنس پرده ضخیم باشد، می‌تواند ورود نور به اتاق خواب را کاملا محدود کند و فضای آن را در روشنایی روز کاملا تاریک کند. البته در صورت نیاز می‌توانید پرده را در وضعیت باز قرار داده و نور کافی را دریافت کنید. در واقع برای انتخاب پرده اتاق مناسب باید تمام این موارد را مد نظر داشته باشید.

انواع پرده‌های اتاق خواب

پرده‌هایی که برای اتاق خواب منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل نوع یا مدل خاصی نیستند و این امکان وجود دارد که از هر نوع پرده‌ای از جمله شید، لوردراپه، زبرا و … برای آن استفاده کنید. با این حال در ایران حالت ویژه‌ای از پرده که دارای ظاهر سلطنتی است به عنوان پرده اتاق خواب شناخته می‌شوند.

امروزه پرده‌های متنوع بسیاری در سبکها، طرحها و رنگهای مختلفی برای اتاق خواب در دسترس هستند، شاید به همین دلیل است که ممکن است انتخاب پرده مورد نظر در بین انبوهی از انتخابهای مناسب اندکی مشکل باشد.

با این حال قاعده خاصی برای انتخاب پرده اتاق خواب وجود ندارد.
در واقع خروجی نهایی تابع سلیقه شما در انتخاب پارچه، طرح، رنگ و عناصر دیگر و نیز بودجه مورد نظر است.

پرده‌های سفارشی برای اتاق خواب

پرده‌های اتاق خواب به صورت آماده و در ابعاد، مدلها و طرحهای مختلف در بازار وجود دارند و مزیتی که دارند این است که مطمئن خواهید بود پرده اتاق خواب شما همین است که می‌بینید. با این حال اگر هیچ یک از مدلهای موجود مورد پسند شما واقع نشده است (!) و یا به دنبال پرده‌ای یونیک و منحصربفرد هستید می‌توانید مدلی را که دوست دارید سفارش دهید.

پرده‌های رسمی و سنگین معمولا با والان مورد استفاده قرار می‌گیرند و این قابلیت را دارند تا از ورود نور خورشید به داخل ممانعت کنند، همچنین این پرده‌ها در زمستان نیز باعث گرم شدن خانه و به عبارتی جلوگیری از هدر رفتن دمای اتاق می‌شوند.
والان پرده نیز نقش مهمی در دکوراسیون داخلی خانه‌ها دارند که با انتخاب مناسب آن می‌توان جلوه‌ای زیبا به خانه بخشید.

در صورتی که برای اتاق خواب منزل خود نیازمند مشاوره برای انتخاب پرده مناسب هستید، متخصصان پرده‌آرا می‌توانند با توجه به نیازها، سلیقه و بودجه مورد نظر اقدام به معرفی بهترین گزینه‌های موجود به شما کنند.

نمونه‌های پرده اتاق خواب

نمونه کارهای اتاق خواب پرده‌آرا

مدلهای دیگر پرده

وبلاگ

مطالب مفید در زمینه خرید و نگهداری از پرده

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.