پرده کرکره چوبی

پرده کرکره چوبی

3.1/5 - (28 امتیاز)
پرده کرکره چوبی

پرده کرکره چوبی

مناسب دکوراسیون داخلی منازل و اماکن تجاری و اداری

  • عدم نیاز به شستشو
  • نگهداری و نظافت آسان
  • دوام و طول عمر بالا
  • امکان تنظیم دلخواه نور و میزان دید از میان پرده
  • قابلیت جمع شدن به صورت کامل برای دریافت حداکثری نور
  • قیمت مناسب نسبت به سایر پرده‌های کرکره‌ای
  • دارای طرحها و رنگهای متنوع مناسب با سلیقه مشتریان
  • قابل استفاده در مکانهای مسکونی، اداری، تجاری، آشپزخانه و …

معرفی پرده کرکره چوبی

پرده‌های کرکره‌ای در کل در دو نوع چوبی و فلزی (آلومینیومی) عرضه می‌شوند که در واقع منظور از چوبی و فلزی بودن، جنس تیغه‌های آنها است.

پرده کرکره چوبی

پرده کرکره چوبی به دلیل زیبایی و حس خوب و گرم چوب و فضای شیک و کلاسیکی که ایجاد می‌کند و علاوه بر آن قیمت بالاتر، عمدتا در فضاهای کلاسیک و لوکس که زیبایی در آن اهمیت بسیاری دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط داشته باشد. این نوع پرده کرکره با تمام سادگی که دارند هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی‌شوند و به راحتی با هر فضایی ست می‌شوند.

انواع پرده کرکره چوبی

پرده کرکره چوبی معمولا با دو ابعاد تیغه 25 میل و 50 میل عرضه می‌شوند که مانند دیگر حالتهای کرکره‌ای دارای طناب یا زنجیری برای باز و بسته کردن پرده و تنظیم میزان نور می‌باشند. علاوه بر امکان استفاده از ریموت کنترل نیز در این نوع پرده وجود دارد.

اینکه از چه نوع تیغه ای برای کرکره چوبی پنجره استفاده شود کاملا بسته به نظر مشتری دارد، اما استفاده از تیغه‌های 5 سانتی که از نظر ظاهری پهن تر و از نظر وزنی سنگین تر هستند عمدتا برای پنجره‌های کوچک پیشنهاد می‌شوند. تنها تفاوت پرده کرکره چوبی 5 سانتی با 2.5 سانتی عرض بیشتر تیغه‌های آن است که از نظر ظاهری پهن‌تر و بدلیل وزن اضافه‌تر مناسب برای پنجره‌های کوچکتر می‌باشد. در عین حال هر دو مورد قابل استفاده برای هر فضایی هستند و بسته به سلیقه مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای پرده کرکه چوبی

از مزایای این نوع پرده می‌توان به اکوستیک بودن طبیعی این پرده اشاره کرد و به دلیل طبیعی بودن اجزا تشکیل دهنده آن تابستان‌ها خنک و در زمستان محیطی گرم و دلچسب را مهیا می‌سازد.

کرکره‌های چوبی نیاز به مراقبت خاصی ندارند و به سهولت تمیز می‌شوند.

کرکره چوبی بدلیل سیستم کنترلی مجهز امکان تنظیم نور را در هر محیطی میسر می‌سازد.

پنجره‌های آشپزخانه به جهت اینکه تقریبا اندازه کوچکتری نسبت به سایر پنجره‌های منزل دارد می‌تواند گزینه مناسب برای پرده کرکره چوبی باشد.
این نکته را باید توجه کرد که هر چقدر پنجره بزرگتر باشد، پرده نیز سنگین‌تر شده و بالا و پایین کردن آن نیز دشوار می‌باشد.

نمونه‌های پرده کرکره چوبی

مدلهای دیگر پرده

وبلاگ

مطالب مفید در زمینه خرید و نگهداری از پرده

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.