زبرا طرح کودک

زبرا طرح کودک

3/5 - (11 امتیاز)
پرده زبرا طرح کودک

زبرا طرح کودک

بهترین انتخاب برای اتاق کودکان

  • نصب سریع و آسان
  • دوام و طول عمر بالا
  • کارایی فوق‌العاده و نمای منحصربفرد
  • امکان تنظیم دلخواه نور و میزان دید از میان پرده
  • دارای طرحهای شاد و نمونه‌های زیبا از شخصیتهای کارتونی
  • برخورداری از نمونه‌های بسیار متنوع برای کودکان دختر و پسر در تمام سنین
  • قابل استفاده در اتاق کودکان، مهد کودکها، فضاهای سربسته بازی، بیمارستانهای کودکان و …

معرفی پرده زبرا طرح کودک

زبرا طرح کودک نوع ویژه‌ای از پرده‌های زبرا است که در واقع در دسته پرده‌های طرح‌دار و چاپی قرار می‌گیرد، با این تفاوت که طرحهای موجود آماده هستند و نیاز به سفارش اختصاصی آنها نیست، مگر اینکه به دنبال طرح ویژه‌ای که در بازار موجود نیست باشید. در این صورت می‌توانید از پرده‌های زبرا طرح سفارشی استفاده کنید.

پرده زبرا از نوع پرده‌های کرکره‌ای افقی است که امکان تنظیم ساختار لایه‌ای آن با دوران 90 درجه و تنظیم آن برای مشاهده فضای بیرون و یا تنظیم میزان دریافت نور وجود دارد. پرده‌های زبرا در انواع زبرا ساده، زبرا تصویری و زبرا گلدوزی شده ارائه می‌شوند و نسخه‌های تصویری آنها دارای طرحها و مدلهای آماده‌ای به خصوص در زمینه کودکان است.

قیمت پایین‌تر و دسترسی سریع‌تر

طرحهای آماده زبرا طرح کودک به دلیل اینکه به صورت گسترده‌تری چاپ و تولید می‌شوند، به صورت پیش‌فرض قیمت پایین‌تری از طرحهای سفارشی دارند. ضمن اینکه ممکن است طرح مورد نظر خود را نیز پیدا کنید در حالی که قیمت پایین‌تری برای آن پرداخت می‌کنید.

پرده‌های تصویری زبرا دارای طرحها و رنگهای مختلفی برای تمام سلیقه‌ها هستند اما می‌توان گفت پرده‌های زبرا کودک طرفداران بسیار بیشتری دارند، زیرا مخاطب آنها کودکان هستند و تقریبا تمام کودکان چندین نمونه از طرحهای متنوع موجود را می‌پسندند.

مزایای پرده زبرا برای اتاق کودکان

پرده‌ها یکی از اصلی‌ترین عناصر برای زیباسازی اتاق کودکان می‌باشند که در صورت انتخاب صحیح و متناسب می‌توانند فضای اتاق کودک را به خوبی دگرگون کنند.استفاده از زبرا برای اتاق کودک مزایای بسیاری دارد و می‌توان گفت مناسب‌ترین گزینه برای اتاق کودکان می‌باشد.

تامین ویتامین D در کودکان

پرده زبرا کودک به سادگی قابل کنترل و باز و بسته شدن است و می‌توان آن را متناسب با نیاز برای ورود نور خورشید به اتاق به حد کافی تنظیم کرد. علاوه بر آن در کشور ما که شاید اکثر افراد به خصوص کودکان با مشکل کمبود ویتامین D روبرو هستند، این گونه پرده‌ها می‌توانند به تامین بهتر ویتامین دی بدن به صورت طبیعی کمک کنند.

عدم نیاز به باز کردن پنجره

موضوع مهم دیگر نیاز کودکان به تماشای فضای بیرونی است. متاسفانه در خانه‌هایی که پنجره‌ها به صورت کامل پوشیده می‌شوند، شاهد هستیم که کودکان با ذوق و بدون آگاهی از خطرات احتمالی به سمت پنجره می‌روند. بدیهی است که این عمل می‌تواند خطرات جبران‌ناپذیری داشته باشد. وجود پرده زبرا در روبروی پنجره می‌تواند این دغدغه رو تا حدودی برطرف کند، زیرا کودک می‌تواند بدون اینگه پنجره را باز کند و هر گاه بخواهد، پرده را به صورت کامل باز و به تماشای فضای بیرون از خانه که ممکن است منظره‌ای از بارش برف، شکوفه‌های درختان و یا بازی بچه‌های دیگر باشد بپردازد. سهولت و نگهداری پرده زبرا بسیار آسان است و علاوه بر آن قابلیت شستشوی به ساده‌ترین شکل ممکن را نیز دارد.

سفارش طرح دلخواه برای کودکان

این ویژگی برای پرده‌های زبرا سفارشی نیز وجود دارد و اگر مایل باشید، می‌توانید از پرده‌های چاپی اختصاصی نیز برای اتاق کودک دلبند خود استفاده کنید. البته در حال حاضر پرده‌های زبرا با کیفیتهای فوق‌العاده و بی‌نظیری برای کودکان عرضه شده‌اند که علاوه بر کیفیت و دوام بالا قیمتهای بسیار مناسبی نسبت به طرحهای سفارشی دارند.

نمونه‌های پرده زبرا کودک

مدلهای دیگر پرده

وبلاگ

مطالب مفید در زمینه خرید و نگهداری از پرده

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.