زبرا ساده (اداری)

زبرا ساده (اداری)

3/5 - (34 امتیاز)
پرده زبرا ساده

پرده زبرا ساده

کارایی فوق‌العاده و نمای منحصر به فرد

  • نصب سریع و آسان
  • دوام و طول عمر بالا
  • کارایی فوق‌العاده و نمای منحصربفرد
  • امکان تنظیم دلخواه نور و میزان دید از میان پرده
  • دارای ظاهر بسیار مدرن، شیک و دکوراتیو
  • دارای طرحها و رنگهای متنوع متناسب با هر نوع سلیقه
  • قابل استفاده در مکانهای مسکونی، اداری، تجاری، هتلها و …

معرفی پرده زبرا ساده

پرده زبرا نوعی کرکره افقی است که برای ساخت آن از تور و پارچه با ساختاری دو لایه استفاده شده و در رده‌های بهترین پرده‌های تزئینی کلاسیک قرار می‌گیرند. امروزه بسیاری از مردم به دنبال دیزاین کلاسیک برای فضای منازل و محل کار خود هستند که می‌توان گفت پرده زبرا که در واقع ترکیبی از پرده شید و پرده‌های کرکره‌ای است، یکی از بهترین انتخابها برای این افراد می‌باشد.

انواع پرده زبرا ساده

پرده زبرا ساده که با نام زبرا شرکتی نیز شناخته می‌شود معمولا به صورت تک رنگ (در رنگ‌بندی‌های مختلف) و یا در بافتهای ساده مانند مشبک، طرح چوب، متال و … عرضه می‌شوند و در صورت انتخاب پارچه و رنگ مناسب، امکان نصب در بخشهای مختلف منزل، اتاق خواب، آشپزخانه و حتی پذیرایی را در منزل و دفاتر اداری و سازمانی دارند. می‌توان گفت این نوع پرده در عین سادگی، زیبایی چشم‌گیری را به فضای انتخابی شما از آشپزخانه و اتاق خواب گرفته تا فضای نشیمن و پذیرایی و حتی اتاق کار می‌بخشد.

علاوه بر رنگ نوع پارچه‌ای که در پرده زبرا انتخاب می‌کنید بسته به محل استفاده می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برای یک پنجره نورگیر جنوبی پرده‌های زبرا با پارچه‌های ضخیم‌تر برای کنترل بهتر نور در طول روز مناسب تر است. زیرا پارچه‌های ضخیم در کنار پارچه‌های نازک به کار رفته در این نوع پرده، باعث عبور نور ملایمی خواهد شد که فضایی آرامش بخش را در خانه ایجاد می‌کند. برای اتاق‌ خواب یا اتاق پذیرایی نیز رنگهای تیره و پارچه‌های ضخیم انتخاب مناسب‌تری می‌باشند.

مکانیسم پرده زبرا

همانطور که گفته شده (و از نامش پیداست) پرده زبرا از نوع پرده‌های کرکره‌ای افقی است که با داشتن ویژگی‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر خود به راحتی توانسته خود را با تمامی سلایق مشتریانش سازگار سازد. کرکره زبرا به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می‌گیرد و مونتاژ پرده‌های زبرا به صورت دوبل انجام می‌شود که این تکنولوژی حالت سایه و روشن را در پرده ایجاد می‌کند.

نحوه استفاده از پرده زبرا به این صورت است که با کشیدن زنجیر تعبیه شده، ساختار لایه‌ای پرده دوران پیدا می‌کند (تا 90 درجه) و بدون نیاز به جمع کردن می‌توانید نور ورودی را به دلخواه تنظیم کنید. به این ترتیب می‌توانید در طول روز از نور طبیعی خورشید بهره گرفته و در شب نیز آن را برای حفظ حریم خصوصی ببندید. البته پرده‌های زبرا می‌توانند علاوه بر حالت دستی (زنجیر) در نوع برقی، ریموت دار و حتی اتوماتیک نیز نصب و تنظیم شوند.

حداکثر عرض پرده زبرا بصورت یک تکه 280 سانتی‌متر می‌باشد.
به این ترتیب عرض‌هایی که بیشتر از 280 سانتی‌متر باشند بصورت دو تکه می‌خورند.
ارتفاع در پرده زبرا محدودیتی ندارد.

قیمت مناسب

یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت برای بسیاری از خریداران، قیمت کالا است و این مورد در هنگام خرید پرده نیز اهمیت بسیاری دارد. طراحان و تولیدکنندگان پرده زبرا ساده به هنگام طراحی و تولید این نوع پرده شیک، قدرت خرید مشتریان را در خرید در نظر می‌گیرند. از اینرو می‌توان گفت پرده زبرا ساده در عین زیبایی، دوام و تنوع رنگ و نقش بالا، با کیفیتها و قیمتهای مختلفی در بازار موجود هستند.

پرده‌های زبرا علاوه بر نوع ساده (اداری)، انواع دیگری نظیر پرده زبرا سفارشی (طرح مورد نظر) و پرده زبرا گل‌دار نیز دارد.
علاوه بر آن پرده‌های زبرا سفارشی دارای طرحهای آماده مختلفی به خصوص برای اتاق کودک می‌باشند که در صفحه پرده زبرا طرح کودک می‌توانید نمونه های آن را مشاهده کنید.

نمونه‌های پرده زبرا ساده

مدلهای دیگر پرده

وبلاگ

مطالب مفید در زمینه خرید و نگهداری از پرده

دیدگاه(2)

  1. امیر مرادی
    اسفند 01, 1399 \ب.ظ\30 12:42 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب
    تشکر فراوان از آقای امیرحسین عبدالعظیمی بابت وقت شناسی و تعهد و خوش اخلاقی برای نصب پرده های اداری شرکت ما
    از تمامی مراحل کار از اندازه گیری دقیق تا اجرا و نصب بی نقص پرده های زبرای درخواستی ما بسیار سپاسگزارم

    • مدیر سایت
      اسفند 01, 1399 \ب.ظ\30 2:25 ب.ظ

      سلام و وقت بخیر. انجام وظیفه بود. موفق باشید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.