پرده کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی

5/5 - (1 امتیاز)
پرده کرکری فلزی

پرده کرکره فلزی

مناسب سازمانها، دفاتر اداری و شرکت‌ها

  • عدم نیاز به شستشو
  • نگهداری و نظافت آسان
  • دوام و طول عمر بالا
  • تطبیق‌پذیری با هر نوع فضا
  • امکان تنظیم دلخواه نور و میزان دید از میان پرده
  • قیمت مناسب نسبت به سایر پرده‌های کرکره‌ای
  • دارای طرحها و رنگهای متنوع مناسب با سلیقه مشتریان
  • قابل استفاده در سازمانها، دفاتر اداری و شرکت‌ها

معرفی پرده کرکره فلزی

پرده‌های كركره‌ای در کل در دو نوع چوبی و فلزی (آلومینیومی) عرضه می‌شوند که در واقع منظور از چوبی و فلزی بودن، جنس تیغه‌های آنها است.

پرده کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی یا اصطلاحا کرکره آلومینیومی یکی از انواع پرده کرکره است که با ابعاد تیغه‌های 16 میل و 25 میل عرضه می‌شود. کرکره‌های فلزی محصولات نسبتا سبکی هستند (به دلیل استفاده از ورقه‌های نازک آلومینیوم) و با استفاده از طنابی نایلونی باز و بسته می‌شوند. علاوه بر آن این نوع پرده دارای میله‌ای باتومی شکل هستند که سایه روشن پرده توسط آن انجام می‌شود.

پرده کرکره فلزی که اصطلاحا به آن پرده سوئدی هم گفته می‌شود قیمت مناسب‌تری نسبت به پرده کرکره چوبی دارند و از طرفی در رنگها و طرحهای مختلف از جمله طرحهای پرفراژ و چوبی در دسترس قرار دارند. علاوه بر آن پرده کرکره‌های فلزی به دلیل دوام بالا و عدم نیاز به شستشو می‌توانند سالها مورد استفاده قرار بگیرند و نگهداری از آنها نیز بسیار ساده است. به همین دلیل به صورت گسترده در ادارات، مراکز تجاری، فروشگاه‌ها، به عنوان حائل پارتیشنهای اداری و حتی منازل به خصوص آشپرخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چاپ طرح سفارشی

کرکره‌های فلزی قابلیت چاپ طرح دلخواه را نیز دارند، البته به دلیل اینکه این نوع پرده عمدتا در فضاهای اداری و تجاری استفاده می‌شود، قابلیت چاپ آن چندان مورد توجه قرار نگرفته است. به خصوص که چاپ طرح اختصاصی بر روی پرده کرکره فلزی می‌تواند هزینه‌های آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

اگر می‌خواهید پرده کرکره با طرح مورد نظر خود را سفارش دهید، ما به شما پرده زبرا طرح سفارشی را پیشنهاد می‌کنیم.

نمونه‌های پرده کرکره فلزی

مدلهای دیگر پرده

وبلاگ

مطالب مفید در زمینه خرید و نگهداری از پرده

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.